„Joc, Joacă și Învăţare prin Digitalizare!”
NR. CRT | DOMENIUL DE ACTIVITATE | TEMA ŞI MILOC DE RELIZARE | SCOP | RESPONSABILI |
1 | Cunoașterea mediului înconjurător | 1.„Chipul Toamnei” – vizionare PPT, lipire, învăţarea unui cântec 2.”Pădurea” – prezentare film cu aspecte din pădure (animale, copaci, flori) 3.”Copăcelul toamna” – dactilopictură 4.Coşul tomanei(fructe şi legume) – observare 5.”Salata de fructe”- elemente de activitate casnică | Îmbunătăţirea educaţiei a grupului ţintă prin conştientizarea, valorificarea importanţei mediului înconjurător, cunoşterea anotimpurilor, tipuri de relief, clasificarea animalelor, difirenţa dintre categoriile de animale, recunoşatrea animalelor şi a mediului înconjurător prin sunete. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |
2. | Educaţie ecologică | 1.„Păstrăm natura curată!” – vizionare de filmuleţe ecologice 2.”Mici ecologişti!” – ecologizarea unui colţ din natură | Îmbunăţăţirea calităţii vieţii şi educaţiei a grupului ţintă prin practici, metode , informări despre importanţa mediului înconjurător, despre impactul deşeurilor asupra omului şi mediului înconjurător, despre activităţile de prevenire şi combatere a poluării. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |
3. | Sănătate | 1.„Piti-click şi corpul uman!” – soft educaţional, joc interactiv 2.”Povestea lui Dinţişor” – vizionare de film educativ 3.”Corpul meu” – puzzle cu corpul uman 4.”Cele cinci simţuri” – memorizare după prezentare PPT | Îmunăţăţirea calităţii vieţii şi a educaţiei a grupului ţintă prin stimularea învăţării a unei rutine de îngrijire personală în vedrea dobândirii obiceiurilor sănătoase de-a lungul întregii vieţi. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |
4. | Educaţie rutieră | 1.„Piti-click ne învaţă să circulăm corect!” – soft educaţional, joc interactiv 2.”De-a şoferii şi pietonii” – joc de rol 3.”Semaforul „ – desen cu carioca, memorizare | Înţlegerea, conştientizarea şi responsabilizerea copiilor pentru prevenirea evnimentelor rutiere. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafi |
5. | Educaţie emoţională | 1.„Ce sunt emoţiile?” – vizionare filmuleţ 2.”Învăţăm să dăruim” – activitate practică, copiii din grupa mare dăruiesc baloane copiilor din grupa mică şi mijlocie, învăţarea formulelor de politeţe 3. „Omida mâncăcioasă şi emoţiile” – activitate integrată | Înţelegerea , conştientizarea şi responsabilizarea copiilor pentru dezvolatrea armonioasă. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |
6. | Mens sana in corpore sano | 1.”Ştafeta prieteniei” – joc de mişcare 2.”Împreună ne jucăm2 – jocuri distractive în mijlocul naturii 3.”Armonie prin mişcare” – jocuri sportive la Sala de sport | Stmularea creativităţii şi motivarea copiilor în a practica activităţi sportive pentru menţinerea obiceiurilor sănătoase de-a lungul vieţii. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |
7. | Educaţie socială | 1.”Crocodilul egoist” – povestire 2.” Carnavalul Toamnei” – activitate în partneriat cu şcoala şi familia | Conştientizarea şi îmbunătăţirea calităţii vieţii şi educaţiei a grupului ţintă prin integrarea în comunitate şi crearea legăturilor de iner-relaţionare între preşcolari,elevi, familie, cadre didactice. | Ungurean Liliana Iacoban Viorica Boca Nastasia Maierean Magdalena Andreica Daniela Iacoban Trandafira |